خط‌ مشی کیفیت

شرکت آب و فاضلاب کردستان به موجب قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری مصوب مجلس شورای اسلامی تاسیس گردیده است. این شرکت در نظر دارد با بهره‌برداری بهینه از تاسیسات استحصال و شبکه‌های توزیع آب در محدوده شهری به مشترکین خدمات ذیل را ارائه دهد:

  • توزیع آب شرب با کیفیت مطلوب
  • خدمات پس از فروش

شرکت، شاخص اصلی موفقیت خود را رضایت متقاضیان و مشترکین محترم و انجام به موقع تعهدات می‌داند. بر این اساس، استاندارد جهانی ISO 9001 2000 را به عنوان الگوی سیستم مدیریت کیفیت با هدف بهبود مستمر ارائه خدمات انتخاب نموده و در این راستا با رعایت نیازمندی‌های مشتریان و الزامات قانونی و دولتی و استانداردهای فنی صنعت آب و فاضلاب اصول زیر را موردنظر قرار می‌دهد:

  • بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت از طریق تدوین و ابلاغ اهداف سالانه کیفیت
  • ارتقاء کیفیت منابع انسانی به عنوان اصلی‌ترین منابع شرکت
  • بهره‌گیری از نظرات مشترکین و کارکنان با استفاده از روش‌های مختلف نظرسنجی
  • بازنگری سیستم مدیریت حداقل هر شش ماه یک بار بمنظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی سیستم
  • استفاده از فناوری‌های جدید در جهت بهبود مداوم فرآیندها
  • صرفه‌جویی منطقی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع موجود

آمار بازدید
کاربران آنلاین 30
امروز 322
دیروز 787
ماه جاری 13418
سال جاری 240079
از ابتدا 906035
صفحه جاری 2373

تاریخ آخرین بروزرسانی: 2 بهمن 1399 ساعت 8:22
چاپ صفحه پرینت
لوگو فوتر
شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان
Water and Wastewater Co. Kurdistan Province
تمامی حقوق برای شرکت آب و فاضلاب کردستان محفوظ است. هرگونه استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.