عناوین وظایف و مسئولیتهای حوزه معاونت مالی و پشتیبانی
- دریافت اهداف، سیاستها و خطمشی از مدیریت مافوق
- برنامهریزی لازم به منظور انجام فعالیتهای حوزه و ارتقاء بهرهوری و بهبود فعالیتهای مربوطه
- انجام اقدامات مربوطه به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری، خدمات و ارائه روشهای مدرن اصلاح شده
- نظارت بر ارائه خدمات مناسب اداری به کارکنان و واحدهای شرکت
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر انجام امور پرسنلی – اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامهریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد پرسنلی
- همکاری لازم با معاونت برنامهریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار
- همکاری در ارزشیابی سالانه کارکنان
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعملهای ابلاغی
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواهگردان و رعایت دقیق دستورالعملها و مقررات فنی و مالی
- انجام مانور انبارداری و انبارگردانی سالیانه و حذف فعالیتهای زائد و پیادهسازی روشهای جدید انبارداری
- همکاری با معاونت برنامهریزی و منابع انسانی جهت تهیه و تنظیم بودجه
- همکاری در برنامهریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینههای جاری و سرمایهای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه
- نظارت بر فعالیت عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه
- تهیه آمار و اطلاعات موردنیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیتهای مالی و اداری